nel calendario dell'avvento della Bundesliga ho vinto un pallone autografato dai giocatori dell'INGOLSTADT!!!
dopo anni con zero vittorie, ho di molto limitato l'impegno nei calendari dell'avvento....e ho vinto....strana la vita.....
Visualizzazione stampabile
nel calendario dell'avvento della Bundesliga ho vinto un pallone autografato dai giocatori dell'INGOLSTADT!!!
dopo anni con zero vittorie, ho di molto limitato l'impegno nei calendari dell'avvento....e ho vinto....strana la vita.....
complimenti. Primo vincitore del ns gruppo nei calendari
complimenti:-)
Benone! ;)
bravo Gewinner :D
complimenti, potresti mettere l'email di vincita tranne i tuoi dati , per darci un'idea delle email straniere di vincita dei calendari ?
Dear Mr Carra,
Congratulations for participating and winning a prize in the bundesliga.com advent calendar competition! We're delighted to say that there's an early Christmas present in the form of a signed FC Ingolstadt 04 team ball (2015/16 season) waiting for you!
So that you can receive your prize, please send us the following information to gewinnspiele@bundesliga.de:
Full name
Address (Name of street, street/house number, postcode, city, country)
If we have not heard from you within four weeks of the sending of this email, then you will waive your opportunity to claim the prize.
We wish you an exciting rest of the Bundesliga season and a relaxing festive period.
With best wishes,
Complimenti :)
GRANDE!